Primer Premi al Concurs per a la Rehabilitació del Castell dels Tres Dragons de la Ciutadella de Barcelona

Primer Premi en el concurs per a la Rehabilitació del Castell dels Tres Dragons del Parc de la Ciutadella de Barcelona per l’equip multidisciplinari liderat per JAAS i del que formàvem part! Enormement contents per poder intervenir en un dels edificis més icònics de la capital catalana.

Aquest edifici va ser concebut com el Cafè-restaurant de l’Exposició Universal de 1888. Dissenyat per l’arquitecte Lluís Domènech i Montaner, és Bé Cultural d’Interès Local (BCIL), i durant dècades va acollir el Museu d’Història Natural.
Va ser construït en molts pocs mesos com a edifici provisional però a diferència de molts dels que l’envoltaven no va ser enderrocat, i com molts edificis en aquella Exposició encara no estava acabat en la seva inauguració.

Malgrat la majoria dels edificis construïts per l’exposició de caràcter temporal van ser enderrocats, el Castell dels Tres Dragons ha esdevingut un dels elements estructurals, arquitectònics i escultòrics imprescindibles i unes fites visuals inigualables a la Barcelona moderna.

Altres entrades